[O1] Problem z octą AEE

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • maciek127
    Classic
    • 2010
    • 5

    [O1] Problem z octą AEE

    mozesz zaczac od samego chiptuningu, jak bedzie malo to wtedy wymiana turbiny + chiptuning (strojenie silnika do nowej), pomysl, przelicz, przejrzyj wykresy modyfikowanych AGR-ow....
  • pueblo1983
    Classic
    • 2009
    • 10

    #2
    [O1] Problem z octą AEE

    Witam mam problem ze skodą octvią 1,6 AEE (74 kW), samochodzik z powodu uszkodzonego nastawnika miał wymienioną przepustnice (zamiennik), przy okazji kable i świece (auto od tego czasu przejechało ok. 1000 km). Od jakiegoś czasu samochód sie bardzo dziwnie zachowuje, mianowicie po zapaleniu obroty spadają do ok. 300 oraz strasznie rzuca silnikiem. W tym czasie wogóle nie reaguje na gaz. Po ok. minucie objawy ustają i samochód normalnie jeździ. W autku nie da sie wykonać adaptacji przepustnicy w grupie 001, zero reakcji na program

    Dodam także ze po przełożeniu przepustnicy na starą samochód reaguje tak samo.

    Co może być przyczyną takiego zachowania, i czy ktoś posiada serwisówkę do tego silnika??

    pozdr

    Komentarz

    • otwin77
      Classic
      • 2009
      • 29

      #3
      zobacz adaptacje na kanale 60 albo 90 powodzenia
      przed adaptacja wejdz w dane i zobacz co jest pod tym kanalem ale adaptacja jest pod 60 albo90
      do dziela

      Komentarz

      • pueblo1983
        Classic
        • 2009
        • 10

        #4
        Zamieszczone przez otwin77
        zobacz adaptacje na kanale 60 albo 90 powodzenia
        przed adaptacja wejdz w dane i zobacz co jest pod tym kanalem ale adaptacja jest pod 60 albo90
        do dziela

        powinno być pod 001 bo jest silnik z tradycyjna linka gazu i sterownikiem Marelli, pozdr

        Komentarz

        • ania2408
          Classic
          • 2009
          • 6

          #5
          Witam.
          Ja miałam podobny problem , nie pomagała adaptacja przepustnicy obroty raz były w porządku, a raz wariowały. W moim przypadku winą był czujnik temperatury, który wariował, Mechanik wymienił go (zamiennik cena 20 zł). Sam był zaskoczony. pozdrawiam

          Komentarz

          • pueblo1983
            Classic
            • 2009
            • 10

            #6
            Zamieszczone przez ania2408
            Witam.
            Ja miałam podobny problem , nie pomagała adaptacja przepustnicy obroty raz były w porządku, a raz wariowały. W moim przypadku winą był czujnik temperatury, który wariował, Mechanik wymienił go (zamiennik cena 20 zł). Sam był zaskoczony. pozdrawiam
            niestety to nie to, czujnik też jest wymieniony,

            VAG nie pokazuje żadnych błędów

            Komentarz

            • piniu
              Classic
              • 2008
              • 27

              #7
              a co za przepustke wsadziles??jezeli vike to szybko ja wyjmij i wyrzuc jak najdalej potrafisz

              [ Dodano: Nie 21 Lut, 10 19:40 ]
              jeszcze jedna uwaga motor AEE to jest 55KW czyli 75 KM

              Komentarz

              • zgucio
                Rider
                • 2007
                • 691

                #8
                u mnie nastawów się nie dałoustawić jak padła orgyginalna przepustnica i obroty były na poziomie 300

                padła elektronika w przepustnicy i trzeba było wymienić, nie wiem na jaką firme zostało wymienione ale przez rok nic sie nie działo raz trzeba było tylko wgrać nowe nastawy bo obroty trzymał na 1500
                ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

                JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

                Komentarz

                • pueblo1983
                  Classic
                  • 2009
                  • 10

                  #9
                  Zamieszczone przez piniu
                  a co za przepustke wsadziles??jezeli vike to szybko ja wyjmij i wyrzuc jak najdalej potrafisz

                  [ Dodano: Nie 21 Lut, 10 19:40 ]
                  jeszcze jedna uwaga motor AEE to jest 55KW czyli 75 KM
                  tez jestem zdziwony ale naprawde auto ma 101 KM i oznaczenie w karcie pojazdu kod silnika: AEE238..., jak założyłem oryginalna przepustnice dzieje sie to samo, wtryski też zostały sprawdzone, i nic

                  Komentarz

                  • kowal 2002
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 5161

                    #10
                    Zamieszczone przez pueblo1983
                    Zamieszczone przez piniu
                    a co za przepustke wsadziles??jezeli vike to szybko ja wyjmij i wyrzuc jak najdalej potrafisz

                    [ Dodano: Nie 21 Lut, 10 19:40 ]
                    jeszcze jedna uwaga motor AEE to jest 55KW czyli 75 KM
                    tez jestem zdziwony ale naprawde auto ma 101 KM i oznaczenie w karcie pojazdu kod silnika: AEE238...
                    Ktoś się pomylił w wydziale komunikacji przy wpisie i tyle. Raczej nie pomylił się w typie silnika AEE238... więc masz 75 KM ( 55kW ). Ten ktoś wpisał 75 w miejsce, gdzie wpisuje się wartość mocy w kW (czyli powinien wpisać 55 ).
                    Zresztą w OI występuje również silnik 75kW ( 102 KM ) o oznaczeniu BFQ.
                    Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                    Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                    Komentarz

                    Pracuję...